bydaydreamer

bydaydreamer

Those shoes

Man får aldrig nok af sko, dem bliver jeg aldrig træt af og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der synes det, jeg har en virkelig stor svaghed for tøj, tasker og ikke mindst SKO. Jeg var inde på Ebay (hvilket er typisk mig) og kigge på et par platform sko, for dem har jeg været vild med siden i Septembers og der fandt jeg et par virkelig fantastiske platform og endnu beder med nitter på. Så nu skal der arbejdes hårdt for de sko skal jeg have. Jeg ved ikke om i har lagt mærke til det på billedet, men som i kan se er det ikke helt præcis de samme par, på den ene er der nemlig flere nitter, derfor ved jeg ikke hvilket par jeg skal vælge, men det kunne måske vær noget du kunne hjælpe mig med?

Hvad synes du, dem med flest eller færrest nitter?




12 kommentarer:

  1. Hvor er de fede :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig!
      Det ser jeg frem til! :-)

      Slet
  2. The look really cool. Love the studs.

    SvarSlet
  3. så fede, kan bedst lide dem med flest nitter :-)

    SvarSlet
  4. These creepers are amazing I'm dying for some! I follow you already dear!! Mexican kisses :)

    www.cropchuskeo.com

    SvarSlet
    Svar
    1. i know im dying for them 2, and thanks im gonna follow u back :-)

      Slet
  5. Jeg kan altså gode lide dem begge ;)
    De er virkelig fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også, virkelig svært beslutning :-)

      Slet
  6. Begge er utrolig fede. Men jeg kan nu bedst lide den med flest nitter :-)

    www.dejligedage.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak for din hjælp, den vil jeg helt sikkert overveje :-)

      Slet