bydaydreamer

bydaydreamer

GIVEAWAY

Hvis i follower mig på instagram kan i se at jeg var ind og se Twilight part 2. Jeg synes at den var MEGET bedre end forventet. og kan helt klart anbefales hvis i mangler at se en film. Men nok om det.
Footway er en hjemme side som sælger sko i forskællige mærker. De har været så søde at sponsere et gavekort til 250 kr til footway.dk som er deres officielle hjemmeside.

Det du skal gør for at tilmelde dig til konkurrencen er 

1. Like footways hjemmeside på facebook HER.

2.Skriv en kommentar med dit fulde navn og en gyldig Email så jeg kan kontakte dig hvis du blev den heldige vinder!

3. Hvis du laver et indlæg inde på din blog om den her konkurrence får du et extra lod :-)
VIGTIGT : Konkurrencen slutter Lørdag D. 1/12/2012
men så ville jeg bare sige HELD OG LYKKE <3



51 kommentarer:

  1. Sikke en herlig giveaway :)
    Også selvom det ikke skulle bringe held at være 1. deltager :1
    Men det ville være skønt med sådan et gavekort så tror jeg at det vil blive et par små sko til ham den lille dreng jeg går og venter på :)
    VH
    Margit Rosenaa
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med 1 lod! :)
    På min blog er der også en give-away kørende til d. 26. hvis det skulle friste.
    Katinka Jensen
    KatinkaValby@hotmail.com

    SvarSlet
  3. 1 lod til mig :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
  4. 1 lod til mig
    kirsti testroote
    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  5. Gerdafaurschou@gmail.com jeg er også med :)

    SvarSlet
  6. Jeg vil da også være med på 1 lod - Smart koncept med deres hjemmeside, men jeg skal lige vænne mig til den:)
    Hav en dejlig weekend!

    Marlene Høj
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Jeg napper 2 lodder.
    Min mail er strandslottet@gmail.com
    God weekend
    Vh Maria Richter

    SvarSlet
  8. Idarose Schultz-Sørensen
    idaschultz713@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg er helt sikkert med
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Jeg har sendt et like afsted :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er på..! :)

    Sanne Obel Mortensen
    sanne-obel@jubii.dk
    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Har liket på facebook :-)

    Julie Mahler
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Har liket :-)
    barbiesigne@hotmail.com

    SvarSlet
  14. idaschultz713@hotmail.com
    kunne da være rart, hæ

    SvarSlet
  15. voodo.killer@hotmail.com
    Håber jeg vinder

    SvarSlet
  16. håber jeg vinder :-)
    ida.line.pigen@gmail.com

    SvarSlet
  17. Det lyder super godt, det her må jeg bare vinde :-)
    sofiekjr@gmail.com

    SvarSlet
  18. Deltager med 1 lod i denne fantastiske giveaway, man kan jo aldrig få nok sko :-))

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Deltager med 1 lod!

    Sko kan man aldrig få nok af!!

    - Sweet Addiction
    http://www.sweetaddiction.dk/

    SvarSlet
  20. I'm in!
    Kig forbi mine 2 giveaways

    kirsti testroote
    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  21. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    facebook : sabo eva
    I post in my sidebar!

    SABO EVA

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva

    SvarSlet
  22. Sko får man aldrig nok af!
    håber jeg vinder!
    navn : mia dalyer
    email : miadalyer@gmail.com

    SvarSlet
  23. nanna skov
    nskov95@gmail.com
    glæder mig til på fredag!!!

    SvarSlet
  24. njbn98@gmail.com
    nynne nørrgaar

    SvarSlet
  25. anne bertel lasen
    annebertellarsen@gmail.com

    SvarSlet
  26. Hey! Jeg har lavet et indlæg om din giveaway og liket deres facebook-side, så jeg har 2 lodder :)
    carlarasmussen123@gmail.com

    Jeg følger din blog, og jeg håber også, at du vil følge min. Så kan vi følges ad ;) <3

    http://carlalillevang.blogspot.dk/

    SvarSlet
  27. lækker giveaway! Jeg vil gerne være med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  28. Deltager gerne :-)

    Frederikke Skov
    innocentcherryblog@gmail.com

    SvarSlet
  29. Har liket footway! Og tak for din kommentar på min blog! :)

    xxx
    Olivia Mariella
    oliviamnash@gmail.com
    mariellasway.blogspot.dk

    SvarSlet
  30. Vil gerne deltage, men jeg lægger ikke mit fulde navn ud i offentligheden. :-|

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er iorden, bare du har liket :-)

      Slet
  31. Så er der liket! :-)

    Christine Lund Hansen
    christine.lund91@gmail.com

    Knus!

    SvarSlet
  32. Har liket det. :)
    Lotte Louise Gell
    lottegell@yahoo.com

    SvarSlet
  33. så der liket!
    karolinejannerup@gmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg er med :)

    Minela K
    minela96@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg har liket det og følger dig på blogspot. :)

    Caroline F.
    Ciafransberg@yahoo.dk

    SvarSlet
  36. Very nice gift, hope for the best.
    2 lodder
    huga
    Gerda N.
    nadorgerda (a) gmail.com

    SvarSlet
  37. Tusind tak, det gør jeg med det samme :-)

    SvarSlet
  38. Har liket :-)
    kajaibsen@gmail.com

    SvarSlet
  39. fin giveaway, har liket og her er min email mariejohannepedersen@gmail.com

    SvarSlet
  40. mega lækker give-away!
    Shiva L.
    Shivale000@gmail.com

    SvarSlet
  41. Nanna Tordrup Terkelsen
    sveskenanna@gmail.com
    Jeg her også lagt et indlæg ud på min blog:D
    www.nannatordrupterkelsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  42. Har liket:-) fed giveaway, håber jeg finder :-)
    ala vani
    ala.selivani@gmail.com

    SvarSlet
  43. Heidi Shamma. Memo095000@hotmail.com

    knus
    www.dejligedage.blogspot.dk

    SvarSlet
  44. vild nice giveaway ;-)
    Jeg deltager og har liket :-D
    Stine julie
    Julie.dk@hotmail.dk

    SvarSlet
  45. OMG.. det kunne ikke vær bedre da footway er min favorit webshop
    Mina I.
    Minmina15@gmail.com
    ps. liker allerede :-)

    SvarSlet
  46. Er så glad for sko! Så jeg håber virkelig på at jeg bliver vinderen ;-)
    EMilie M.
    EmilieMM12@gmail.com

    SvarSlet
  47. Fed blog! følger dig, har liket hjemmesiden :-)
    Håber jeg vinder
    Kathrine nordby
    kathnord2@gmail.com

    SvarSlet
  48. Håber jeg kan nå at være med :-)
    Kristina Heinz
    kristinah017@gmail.com

    SvarSlet