bydaydreamer

bydaydreamer

Chrismas Wishes


Marry Chrismas - Wishes
Så er det jul om præcis 24 dage, derfor tog jeg mig endelig sammen og lavet det her, som viser få af mine jule ønsker og ting som er must haves selv om jeg ikke får det til jul. Jeg kan helt sikkert anbefale støvlerne nederest i højre hjørne, de er fra mærket Duffy og kan fås på hjemme siden footway. Det skal også lige siges at det er sidste chance hvis i gerne vil tilmelde jer til giveawayen, som er et gavekort til footway, værdi af 250 kr. Glædelig 1. December og godnat :-)
Marry Chrismas - Wishes by bydaydreamer featuring studded

6 kommentarer:

  1. Du har lige givet mig inspiration til hvad jeg skal ønske mig! super fed blog følger dig nu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg super glad for at høre, følger dig tilbage :-)

      Slet
  2. Kan aldrig få nok inspiration!
    Tjek meget gerne min forholdsvis nye blog ud. Det ville hjælpe mig rigtig meget hvis du blev fast læser (selvfølgelig hvis det er noget for dig, hehe), eftersom jeg kan komme bedre igang med at blogge på den måde ;)
    http://diamondness.blogspot.dk/
    knus

    SvarSlet
  3. Virkelig virkelig fin blog du har, og er vild med din stil! Jeg følger din blog og det ville derfor gøre mig virkelig glad, hvis du havde lyst til at følge min blog tilbage? :-)http://bysarahgratlov.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak, jeg kigger forbi med det samme:-)

      Slet