bydaydreamer

bydaydreamer

Ordinary day

Hej alle søde læser!
Som i alle nok har bemærket bliver det ved med at sne. Hver morgen vågner jeg op, kigger ud af vinduet, med håbet på at sneen er væk, men...nej, det bliver bare koldere. Men nu nok om det, for et par uger siden gik jeg rundt på mit værelse, jeg var blevet virkelig træt af det design, som mit værelse har haft, i lang tid , så jeg tænkte, at jeg ville lave en hel del om på den, og da min stor inspiration, Bethany Mota (bedre kendt som macbarbie07 på youtube) lavet en video om et par tips til room design, var jeg 100% på at jeg skulle have lavet mit værelse om. Lige nu spare jeg op til et par ting jeg skal have købt, til mit værelse selvfølgelig, og hvis i er intresseret, så laver jeg et room tour indlæg når jeg er færdig.

Kunne i tænke jer sådan et indlæg?



8 kommentarer:

  1. uha ser koldt ud! Ellers fint billede :)

    - http://yetyoung.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det var også super koldt!

      Slet
  2. Ville da være vildt fedt med sådan et indlæg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det vil jeg helt sikkert overveje :-))

      Slet
  3. Sikke en skøn blog du har, og jeg synes du skal lave en roomtour. Det vil jeg ihvertfald glæde mig til at se :o)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg regner mer at jeg snart laver sådan et siden jeg meget snart er færdig :-)

      Slet
  4. virkelig god blog! - du er en køn pige! :')

    tjek min blog ud :-)

    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg kigger forbi med det samme :-)

      Slet