bydaydreamer

bydaydreamer

BLACK WITH STUDS




Jeg ved godt at der er rigtig mange blogger som laver et indlæg om hvad de har fået i julegave, men så betyder det ikke at jeg ikke skal. Så her er et indlæg af en af de gaver jeg har fået som jeg hele tiden bruger. Jeg er virkelig glad for den. Jeg er helt overrasket over at den er fra H&M. de plejer bare ikke at have sådan nogle ting til salg. Som sagt er jeg virkelig glad for den, så  udover at bruge den ude i byen, bruger jeg den også som skole taske.
Hvad synes i om den?

18 kommentarer:

  1. Hej. . . mega coool blog!

    Hvilket kamera har du??:)

    http://jannijanainakristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hvor er den lækker!!

    Rigtig fed blog du har, håber du vil tage et kig forbi min :)

    karinvalkevitch.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Super fed taske! Kig gerne forbi hvis det lyster :)

    /Christina
    http://prettypretend.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg kigger forbi med det samme :-)

      Slet
  4. Virkelig flot og simpel blog du har dig! Og flotte billeder.

    Kig gerne forbi min blog, og bliv evt. fast læser?

    Kram! www.daniellahorsmark.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, glad for du synes. Kigger forbi med det samme :-)

      Slet
  5. Den er vildt lækker!! :-) Jeg har en konkurrence kørende hvor du kan vinde en smuk ring fra Katja Jaeger til en værdi af 1295,- Kig gerne forbi og deltag hvis du har lyst! http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-katja-jaeger.html

    Knus Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-)
      Det lyder lækkert jeg kigger forbi med det samme :-)

      Slet
  6. great bag i need <3 Thanks for you lovely comment I follow you :) Mexican kisses

    www.cropchuskeo.com

    SvarSlet
  7. Hvor er den fed!

    knus// upsidedown-yiyang.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Den er virkelig fed, wow! Jeg er begyndt at følge dig, vil du følge igen? lig gerne en kommentar til min blog :)
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak, jeg kigger lige forbi :-)

      Slet
  9. Ej!, hvor den fed! Den er rigtig sexy, og det hele!<3

    SvarSlet