bydaydreamer

bydaydreamer

Happy New Year


 
        \\ Jakke Only \\ Hættetrøje LC walkiki \\ Hvid Strik H&M ´\\ Bukser KOTTON \\ Sko Vans\\

Jeg fik min lillebror til at tage et par billeder af mig, i må undskylde at billederne er meget sløve, han kunne ikke helt finde ud af at styre kameraet. Jeg havde ikke noget specielt på for jeg havde været alvorlig siden jeg fik ferie, derfor havde jeg regnet med at jeg skulle lægge i min seng. Men heldigvis fik jeg det bedre. Jeg takker jer for at have følget med i min blog, og har brugt tid på at læse mine indlæg, det betyder rigtig meget for mig, bliv endelig ved og have et Godt år.

3 kommentarer:

  1. Hej Shiva!
    Det er faktisk ret kreativt, at billedet bliver sløret, og fremhæver lyset!

    Jeg er lige begyndt på en foto blog, og tænkte om du måske ville kigge forbi et billede og kigge forbi? for dine billeder er rigtig fede! :-)
    http://everything-is-possible-when-thinking.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, kigger forbi med det samme :-)

      Slet
  2. tusind tak, kigger forbi med det samme :-)

    SvarSlet