bydaydreamer

bydaydreamer

MUST HAVE

Untitled #5

 
Hej søde læser, i må undskylde jeg ikke har blogget i lang tid, havde nemlig fået en alvorlig sygdom, men nu nok om det.
 
Jeg synes det er virkelig længe siden jeg ikke har købt noget nyt. Jeg har stadig ikke købt de par sko, de har været et must have i lang tid nu, jeg må virkelig snart igang. og ikke nok med det, så er der blevet tilføjet flere ting som jeg også bare må få fat i, som denne OBEY cap som jeg fik øje for på ebay, den er helt fantastisk unik. Normal er jeg ikke typen der går hatte, men det leopart print fangede min opmærksomhed. Den 3. og sidste must have er denne fantastiske T-shirt, der er bare noget specielt ved den synes jeg, og her er det nørde brillerne og teksten der fanger min opmærksomhed. Tasken er jeg også vild med, men den koster lige over hvad jeg normalt har råd til, nemlig hele 1500 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar