bydaydreamer

bydaydreamer

im gonna do something good.

Idag har det været en fantastisk dag, har virkelig bare slappet af , hygget, og fik rent faktisk endelig bestilt billetter til one direction koncerten d. 12. maj i Hamburg. Det er måske en lang vej, men billetterne er udsolgt her i Danmark og da jeg har familie der nede besluttet vi for at besøge dem, så det kunne ikke blive bedre. Imorgen skal jeg sammen med min veninde ud og rasle penge ind til børnene i afrika, via dansk flygtninge hjælp,Jeg er faktisk ret stolt af mig selv, det er ikke for at blær eller noget, men der er bare ikke så mange jeg kender som gider at stå tidligt op en søndag morgen og gå ud i kulden af den grund. Det er dog ikke første gang så jeg føler mig okay godt tilpas. Ønsk os held og lykke, håber virkelig vi får samlet mange penge ind, gør i hvertesfald mit bedste. For resten har jeg også fået ændret meget på min blog, jeg synes den er nemmere at finde ud af nu, end det var før.
solbrændte mig, sommer i tyrkiet.


Hvad synes du om mit nye design på bloggen, skal du ud og samle penge ind imorgen?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar